İtalya Hareketliliği









Eğitimde İlham Perisi Müzeler  projemiz kapsamında birinci hareketliliğimizi  21-28 Nisan 2019 tarihleri arasında  İtalya’nın Roma kentinde yapılandırıcı  kurs olarak gerçekleştirdik.

Roma hareketliliği kapsamında eğitim aldığımız müzeler :

1.       Gün, Müze Capitolini
2.       Gün, Müze Dell’ara Pacis
3.       Gün, Vatikan Müzesi ve Bazilikası
4.       Gün, Sistina Şapeli
5.       Gün, Galleria dell”Accademia Müzesi (Floransa)


Bu müzeler aynı zamanda   birer eğitim kurumu işlevini görecek şekilde eğitim ortamı olarak kullanılmaktadır. Projemiz kapsamında katıldığımız kurslar,  müzelerin eğitim birimleri içerisinde gerçekleşmiştir. Bu müzelerde alanında uzman sanat tarihçileri ve akademisyenler tarafından rehber eşliğinde, müzelerdeki eserler ve müzelerin eğitim ortamı olarak kullanılması konusunda bilgiler  verildi. 




















Eğitimimizin son gününü Floransa kentinde gerçekleştirdik. Eğitimimizi Prof.Dr.Songül Çağlar vermiştir.Kendilerine teşekkür ederiz.




Sertifika Törenimiz 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adana İl Eğitim Tarihi Müzesi'ni Ziyaret Ettik